28 Aralık 2008 Pazar

Wanted: Le Petit Prince


Sene 1991 dokuz yaşımdayken doğumgünü hediyesi olarak Elif Çakın'ın bana hediye ettiği Küçük Prens kitabımı 2001 senesinde arkadaşlarımdan birine verdim. Kitabım bana geri dönmedi ne yazık ki... Görenlerin ya da okuyanların bana haber vermesini rica ediyorum. Kitabı diğerlerinden ayıran belirli özellikler: İlk sayfasında bana ithafen yazılmış bir söz altında "Elif Çakın" yazıyor. İçinde benim için önemli sözlerin altı kalemle çizilmiş. Özellikle kitap "gerçeğin mayası gözle görülmeyendir" cümlesinden tanınabilir. Çünkü eski çevirisi ve benim için en değerli olan çevirisinde gerçeğin mayası gözle görülmeyendir yazar. Kitabın diğer bir özelliği de 9 sene boyunca her yıl okunmuş olması o yüzden yıpranmış gözükmesidir. Tekrarlıyorum görenlerin ya da eline geçip de okuyanların bana bu sayfadan ulaşması rica olunur.

Bu da Küçük Prens'in Çin versiyonu. Şekil 1A'da görüldüğü üzere Küçük Prens'imizin gözleri çekik ve B612 gezegeni de olduğundan daha farklı. Olsun bu da değişik olmuş, beğendim ben.



4 yorum:

bengu dedi ki...

hacı olmuş sanki ama işallah geri döner. kayıp ilanı asabilirsin mesela daha etkili olur, şöyle iyi bir para ödülüyle

handeak dedi ki...

Sen onu bunu bırak da Çinli Küçük Prens nasıl? Hehhehe!

bengu dedi ki...

biraz agrasif bakıyor sanki:)

Bescayi dedi ki...

O kitabı sana hediye eden diyor ki; zaten yeterince okumussun simdi kitabının da Küçük Prens'in yanına uçtuğuna inan:)